پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

سفر مشهد روز اول

می خواستیم بریم مشهد رفتم جوجه هام رو گذاشتم خونه بابا جون چون مامانم نذاشت باخودم ببرمشون.  

 رفتیم اداره بابا سوار اتوبوس شدیم  و  راه افتادیم به سمت مشهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین طلا 26 خرداد 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.negintala83.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب تو هم خییییییییییییییلی قشنگه
دعا یادت نره
من لینکت کردم تو هم منو لینک کن

Faezeh Rastegai 7 مرداد 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

Slm. mostafa joOonam. hatman koli delet va3 juje hat tang shod.
kheili khube ke khateratet ba zabane amiyanast. bazam behet sa mizanam azizam.
ovazebe khodet bash.

ممنون که بهم سر زدی

شیدا 5 آذر 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد