پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

سفر مشهد- فردوسی و پارک کوه سنگی

یه روز رفتیم فردوسی، من داستانای شاهنامه رو خیلی دوست دارم 

مامانم برام کلی کتاب رستم و اسفندیار گرفته که توشون هفت خان رستم هم  هست 

من خیلی سیمرغو دوست دارم و حتما باید مامانم برام کتاب قصه هارو بخونه 

تازه توی موزه فردوسی هرچی شکل رو دیوار بود من قصه اونو بلد بودم چون قبلا مامانم برام خونده بود. همون روز ظهر رفتیم پارک کوه سنگی  خیلی خوش گذشت.  

 

مشهد - فردوسی 

 

مشهد - پارک کوه سنگی 

 

مشهد -پارک که سنگی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدمهدی 4 مرداد 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://babayy.blogfa.com

سلام داداشی مرسی از اینکه اومدی پیشم و لینکم کردی بازم بیا خوشحال میشم

حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد