پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

پسر کوچولو

خاطرات من و خانواده و دوستانم

جامدادی

وای چقد خوشحالم  ببین خاله مرضیه برام چی ساخته یه جامدادی انگری برد 

خیلی غافلگیر شدم 

خاله مرضیه دوستت دارم دوستت دارم 

 

جامدادی

 

جامدادی

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی 26 مرداد 1391 ساعت 09:15 ق.ظ

خوش بحالت که همچین خاله هنرمندی داره

ممنونم، آره واقعا

شیرین 14 مهر 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام گلم من ازمامانت سوالی داشتم ازطریق شما مزاحمش میشم منتظر جوابش هستم .خانمی چرا مثل گل پسرت نظرات نداری تا راحت بشه سوال کرد؟شمادرسایت هنربانو ازروش دوختی بین مولر و گرلاوین صحبت کردید من سعی می کنم همه روشی رو امتحان کنم ایا شما این روشو جایی گذاشتید خیلی کنجکاوم، دنبال یک روش اسونو وراحتم.ممنون

سلام تو وبلاگ مامانم بجای نظرات ، نوشته یادگاری ، باید روی اون کلیک کنی، باشه

خاله لیلی 11 آذر 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم ...مثل جامدادیت :) موفق باشی همیشه :*

خیلی ممنون خاله لیلی جون

اسما 21 خرداد 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://asiretanhayi.blogfa.com

منم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخوام

آخــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد